اجرای ۶۰ برنامه با محوریت توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در هفته بسیج 

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: امسال ۶۰ برنامه در هفته بسیج اجرا خواهد شد که این برنامه ها توسط فرماندهان حوزه و پایگاه بسیج شهرستان ارائه شده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۴۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمود یوسفوند در نشست خبری با اصحاب رساب رسانه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: امام خامنه ای در اولین ماموریت از ۶ ماموریت به بسیجیان فرمودند که خدمات گسترده بسیج را هنرمندانه به اطلاع عموم برسانید که در این راستا خبرنگاران نقش مهم وموثری ایفا خواهند کرد .

 

وی به تاریخ انقلاب اسلامی و سالروز تشکیل بسیج به فرمان معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد : امروز در هر عرصه و زمینه ای بسیج قدم به میدان گذاشته است مردم در خدمت رسانی امیدوار شوند و دشمنان نا امید شکست خوردند چرا که بدستور ولی امر مسلمین جهان خدمت رسانی به مردم راه شکست و غلیه بر مستکبران ودشمنان است .

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز بیان کرد : امسال بر نامه های هفته بسیج با شعار "بسیج، پاره تن مردم " و با محوریت توسعه خدمات رسانی و محرومیت زدایی برگزار می شود که در این راستا می توان به بهره برداری از ۳۶ واحد مسکونی ، فعالیت ۱۲۳ گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی به همت بسیج سازندگی اشاره کرد .

 

وی بیان کرد : امسال ۶۰ برنامه در هفته بسیج اجرا خواهد شد که این برنامه ها توسط فرماندهان حوزه و پایگاه بسیج شهرستان ارائه شده که شامل دیدار باخانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران،غباروبی شهدا دیدار با امام جمعه ،رژه موتوری ، تشکیل وفعالیت گردانهای سایبری در بستر فضای مجازی ،برگزاری یادوراه شهدا ، مسابقات ورزشی ،افتتاح چندین پروژه عمرانی ،افتتاح سالن و پایگاه ها ،ویزیت رایگان بیماران ، نذر خون ،رونمایی از محله های اسلامی ، همایش گروههای جهادی و... است.

 

یوسفوند اظهار داشت : گشت های رضویون بسیج در راستای اجرای فرامین امام خامنه ای ودر جهت احساس امنیت بیشتر مردم در سطح شهرستان در حال برگزاری است همچنین زمینی که به همت بسیجیان و کمک خیرین در منطقه کاظم آباد جهت احداث مرکز خدمات درمانی کلنگ زنی خواهد شد .

 

فرمانده بسیج شهرستان الیگودرز اضافه کرد : برگزاری کلاسهای آموزشی در سطح پایگاهها ،اجرای طرح شهید بهنام محمدی با هدف برقراری پل ارتباطی بین مسجد ،مدرسه و خانوادها است و در این طرح دانش آموزان در مساجد حضور پیدا می کنند. ارائه مشاور حقوقی ،تقویت بنیه علمی و فکری دانش آموزان ، اجرای طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی را هدف ارائه خدمات درمانی وبهداشتی رایگان در مناطق محروم و... ازدیگر برنامه های این هفته است و امسال در روز جمعه مراسم سخنرانی در جهت گزارش فعالیت ها بسیج قبل از خطبه های نماز جمعه انجام خواهد شد و نهضت روشنگری مسائل بصیرتی در همه پایگاهها برگزار می شود.

 

وی یادآور شد : مهمترین برنامه همایش اقتدار بسیجیان که روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و کلیه برنامه های با رعایت پروتکلهای بهداشت برگزار می شود ۱۰ پایگاه نمونه در شهرستان الگو هستند که در مرکز استان نمایشگاه برگزار خواهند کرد .

 

دبیر ستاد اجرای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان الیگودرز بیان کرد : در راستای رزمایش کمک مومنانه اصحاب رسانه ما را یاری کنند تا بسته های معیشتی به دست افراد نیازمند و محروم برسد افرادی بیکار ، زنان بد سرپرست ، خانواده زندانیان جرایم غیر عمد و..... شامل کمک های مومنانه می شود.

در انتهای مراسم از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد .

 

خبرنگار مازیار صلواتی فر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار